Feb 8, 2011

Denda (2)

salam semua , today nk story psl denda lagi . aku teruk sngat ape ? aku rase tak kot , pagi tdi cikgu yg tahan aku smalam pggil aku pegi pejabat skola . aku pegi la , dari jauh die nmpak aku die terus jerit "Farhaaaaaaaannn!!"
so aku dtg kt die , die tnye "asal tak potong rmbut lagi?" aku ckp la aku dah potong . die tak caye jugak sbb aku potong sikit je , memang la nmpak mcm takde beze . haha then die bwk aku pegi kelas 4Margosa . die suruh aku berdiri depan pntu , agak2 10minit mcm uh die ade tnye membe aku dlam kelas tu . "ade perubahan tak kat rmbut Farhan?" aku pndang membe aku , then suruh die ckp ade . so die pun ckp ade , haha ! then cikgu tu pggil aku msok kelas tu , die tnye aku ape yg berubahnye . aku ckp la rmbut blakang , sblom potong rmbut blakang kene smpai telinga , skrang tak cikgu . die diam kejap , pastu die amek gunting potong rmbut aku sikit kat celah blakang . elehh cikgu , serupa je tak payah potong . takde beze un , hahha :D lame sikit die suruh aku msok kelas , huh lege . hee tu je nk cite , tak suke bace ? bolee blaa , byebyee 

No comments:

Post a Comment