Feb 7, 2011

Denda ==

hey and salam , today nk story sikit pasal skolah tadi ;D heee bukan psl aku plajar terbaik ke ape , pasal aku kene denda =,= . pasal rambut pnjang sikit dah kene duduk pjabat 1hari . tak gile ke kepale otak tengok mengadap muke cikgu2 kat dlm uh ? memang sedey lah , kalau cine pnjang sikit dorang bg balik kelas , WTF ? bagus sangat ke budak cine ? pegi mam la , sikit tak heran ! hahaha , sambung balik . duduk dalam pjabat mcm 30minit , then aku blaa balik kelas . lepas rehat cikgu BM tak datang . nk tau sape relief ? cikgu yg tahan aku uh , perhh menyirap aku ! die POT-PET suruh masok pejabat balik . aku pegi je la , 10minit je aku duduk dalam uh , then aku balik kelas balik . HAHA ! takpe , janji lepas kan :) tu je nk cite , sorry kalau macam bodoh je , byeee .

No comments:

Post a Comment